Νέα Μέσα και εργαλεία Web 2.0 για εκπαιδευτικούς

Τα δίδακτρα μπορούν να καλυφθούν από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,45%!
Έναρξη επόμενου σεμιναρίου:

18 Οκτωβρίου 2014

Ημερομηνίες μαθημάτων: 18 και 25 Οκτωβρίου,
1, 22 και 29 Νοεμβρίου
και 13 και 20 Δεκεμβρίου
Εισηγητής:


  • Νιώθετε ότι σας χωρίζει ένα τεχνολογικό χάσμα από τους μαθητές σας;
  • Σκέφτεστε ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας δεν συγκινούν εύκολα τη γενιά του Google και του YouTube;
  • Θέλετε να μάθετε να χρησιμοποιείτε εργαλεία Web 2.0 για να σχεδιάζετε πρωτότυπα και ενδιαφέροντα μαθήματα;
Αν απαντήσατε καταφατικά στα παραπάνω ερωτήματα, τότε το σεμινάριο "Νέα μέσα και εργαλεία Web 2.0 για εκπαιδευτικούς" είναι ιδανικό για εσάς.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε καθηγητές ξένων γλωσσών, εκπαιδευτικούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα (ανεξαρτήτως βαθμίδας και γνωστικού αντικειμένου) καθώς και σε κάθε είδους εκπαιδευτές. Επίσης απευθύνεται σε φοιτητές παιδαγωγικών και φιλολογικών σχολών και σε όσους έχουν ακαδημαϊκό ενδιαφέρον για τη διδακτική και σκοπεύουν να ασκήσουν το επάγγελμα του εκπαιδευτικού.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας για να λάβετε τον αναλυτικό οδηγό του σεμιναρίου που θα ξεκινήσει στις 18 Οκτωβρίου 2014.




Σκοπός:

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι τριπλός:
  1. Η εκπαίδευση των συμμετεχόντων στη χρήση σύγχρονων διαδικτυακών εργαλείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν εύκολα και ανέξοδα για το σχεδιασμό και την υλοποίηση μαθημάτων μεικτής εκπαίδευσης (blended learning), στα οποία οι συμβατικές διδακτικές μέθοδοι θα ενισχύονται από νέα μέσα όπως τα ιστολόγια, οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, τα wikis κ.ά.
  2. Η ανάπτυξη της δεξιότητας του "εργαλειακού αλφαβητισμού", ώστε οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τη λειτουργία και τη φιλοσοφία κάθε εργαλείου και να επιλέγουν το καταλληλότερο για κάθε εκπαιδευτική δραστηριότητα που σχεδιάζουν.
  3. Η συζήτηση για την ανάγκη μιας "ψηφιακής παιδαγωγικής", που θα είναι ευθυγραμμισμένη με τις ανάγκες των μαθητών της ψηφιακής εποχής.

Μεθοδολογία:

Με βάση τις αρχές της εμπειρικής μάθησης και του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού, τα μαθήματα είναι δομημένα ως μια βήμα-προς-βήμα εξερεύνηση των δυνατοτήτων κάθε εργαλείου. Στα πλαίσια του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα σχεδιάσουν και θα αναπτύξουν διαδικτυακές εκπαιδευτικές δραστηριότητες (e-tivities) για το γνωστικό αντικείμενο που τους αφορά.

Ας σημειωθεί ότι στο σεμινάριο χρησιμοποιούνται σχεδόν αποκλειστικά εργαλεία ελεύθερου λογισμικού που διατίθενται δωρεάν.

Δομή:

Επτά 4ωρα μαθήματα (Σάββατο, 10:30 π.μ. - 2:30 μ.μ.), με τις παρακάτω ενότητες:

Εισαγωγή: Η σχέση των νέων μέσων, των εργαλείων Web 2.0 και των social media με την εκπαίδευση. Βασικές έννοιες και θεωρίες.

Ενότητα 1: Δημιουργία και διαχείριση ιστολογίου.

Ενότητα 2: Πολυμεσικές και διαδικτυακές παρουσιάσεις.

Ενότητα 3: Δημιουργία διαδικτυακών περιοδικών και εφημερίδων.

Ενότητα 4: Η Ερευνητική Εργασία και τα εργαλεία της.

Ενότητα 5: Εργαλεία δικτύωσης, επικοινωνίας και συνεργασίας.

Ενότητα 6: Εικονικά περιβάλλοντα διδασκαλίας και εκμάθησης (VLE).

Ενότητα 7: Δημιουργία εκπαιδευτικών βίντεο.

Ενότητα 8: Διασύνδεση και αυτοματοποίηση εργαλείων. Ενσωμάτωση e-tivities σε ιστότοπους και ιστολόγια.

Στο σεμινάριο θα διδαχθούν/παρουσιαστούν τα εξής εργαλεία:

  • WordPress (δημιουργία και διαχείριση ιστολογίου)
  • Edmodo (εικονικό περιβάλλον διδασκαλίας και εκμάθησης)
  • Google Docs (συνεργατική δημιουργία και επεξεργασία κειμένων και παρουσιάσεων)
  • Prezi (δημιουργία εντυπωσιακών παρουσιάσεων)
  • Facebook groups (επέκταση μιας τάξης στο Διαδίκτυο)
  • Scoop.it (αρχισυνταξία διαδικτυακών περιοδικών με χρήσιμους πόρους)
  • ScreecastOmatic (δημιουργία εκπαιδευτικών βίντεο)
  • YouTube Video Editor (δημοσίευση και επεξεργασία βίντεο)
  • Wikipedia Book Creator (δημιουργία ebooks από άρθρα της Wikipedia)
  • Diigo (έρευνα και αποθήκευση σελιδοδεικτών, με δυνατότητες κοινωνικής δικτύωσης)
  • Evernote (αρχειοθέτηση και διαμοιρασμός πόρων ερευνητικής εργασίας)
  • VoiceThread (συγχρονική και ασύγχρονη προβολή παρουσιάσεων, με δυνατότητα πολυμεσικού σχολιασμού)

Με το πέρας των μαθημάτων, οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει βασικές γνώσεις χρήσης των παραπάνω εργαλείων και θα γνωρίζουν πώς να τα προσαρμόσουν στις εκπαιδευτικές ανάγκες τους.

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί USB stick με το λογισμικό που θα χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου και με πλούσιο συνοδευτικό υλικό.

Προϋποθέσεις εγγραφής:

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι δάσκαλοι, καθηγητές ή εκπαιδευτές και να έχουν στοιχειώδεις γνώσεις διαχείρισης αρχείων και φακέλων καθώς και χρήσης των εφαρμογών του Διαδικτύου.

Λίγα λόγια για τα εργαλεία:

WordPress

Η δημοφιλέστερη και πιο εύχρηστη πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου για τη δημιουργία και τη διαχείριση ιστολογίων (blogs). Με το WordPress μπορείτε με πολύ απλό τρόπο να φτιάξετε έναν ιστότοπο (site) ή ένα ιστολόγιο (blog) και να δημοσιεύετε εκεί κάθε είδους περιεχόμενο: άρθρα, σκέψεις, φωτογραφίες, βίντεο, πληροφορίες κ.ά.

Edmodo

To δημοφιλέστερo και πιο φιλικό προς το χρήστη εικονικό περιβάλλον διδασκαλίας και εκμάθησης. Με το Edmodo θα μεταφέρετε στο Διαδίκτυο όλα τα μαθήματά σας, σε μια εύχρηστη πλατφόρμα που υποστηρίζει φόρουμ και βιβλιοθήκη για κάθε τάξη ή τμήμα, ανάρτηση σημειώσεων, δημιουργία κουίζ και δημοσκοπήσεων, online βαθμολόγιο και έλεγχο πορείας μαθητή, συνδιδασκαλία τμημάτων και πολλά άλλα!

VoiceThread

Προβάλετε διαδικτυακά τις παρουσιάσεις σας και δώστε στους μαθητές σας τη δυνατότητα να τις παρακολουθήσουν ασύγχρονα ή συγχρονικά και να τις σχολιάσουν με κείμενο, φωνή ή βίντεο.

Google Docs

Δημιουργήστε, μοιραστείτε και επεξεργαστείτε από κοινού με άλλους χρήστες έγγραφα και παρουσιάσεις σε ένα περιβάλλον που συνδυάζει τις εφαρμογές γραφείου (επεξεργαστής κειμένου, εφαρμογή δημιουργίας παρουσιάσεων κ.λπ.) και τις δυνατότητες ενός wiki.

Prezi

Δημιουργήστε εντυπωσιακές πολυμεσικές παρουσιάσεις, προσκαλέστε τους μαθητές σας να προσθέσουν υλικό και εντυπωσιάστε το κοινό σας. Θα ξεχάσετε το PowerPoint αμέσως!

Scoop.it

Δημιουργήστε διαδικτυακά περιοδικά και παίξτε το ρόλο του αρχισυντάκτη επιλέγοντας νέα, άρθρα και βίντεο από τις πηγές που επιθυμείτε!

Facebook Groups

Οι κλειστές, μυστικές ομάδες του Facebook μπορούν να αποτελέσουν ιδανική πλατφόρμα για την επικοινωνία και το διαμοιρασμό αρχείων και πόρων με τους μαθητές ή τους συναδέλφους σας.

ScreencastOmatic

Το ScreencastOmatic γράφει σε βίντεο ό,τι συμβαίνει στην οθόνη σας και δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε με εύκολο και γρήγορο τρόπο εκπαιδευτικά βίντεο για τους μαθητές σας.

YouTube Video Editor

Δημοσιεύστε, επεξεργαστείτε και υποτιτλίστε τα βίντεό σας!

Wikipedia Book Creator

Επιλέξετε τα άρθρα που σας ενδιαφέρουν από τη Wikipedia και η εφαρμογή αυτή θα τα σελιδοποιήσει και θα δημιουργήσει ένα ebook για τους μαθητές σας!

Evernote

Η πιο δημοφιλής εφαρμογή συλλογής και αρχειοθέτησης δεδομένων, το Evernote θα βοηθήσει εσάς και τους μαθητές σας να συλλέξουν και να οργανώσουν όλο το ερευνητικό υλικό τους (κείμενα, ιστοσελίδες, φωτογραφίες, βίντεο, ηχητικά αποσπάσματα κ.ά.).

Diigo

Κρατήστε σημειώσεις πάνω σε ιστοσελίδες, αρχεία PDF και εικόνες, αποθηκεύστε σελιδοδείκτες στο σύννεφο και δικτυωθείτε με συναδέλφους που έχουν συναφή ερευνητικά ενδιαφέροντα.


Λίγα λόγια για τον εισηγητή

Βασίλης Μπαμπούρης Ο Βασίλης Μπαμπούρης σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος του MSc e-Learning (with Distinction) του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου και του Diploma in Translation του Chartered Institute of Linguists. Έχει μετεκπαιδευτεί σε θέματα μεταφραστικών και εκπαιδευτικών τεχνολογιών στα πανεπιστήμια της Γρανάδας, της Μασσαλίας, της Γάνδης και του Βοσπόρου. Εργάζεται ως επαγγελματίας μεταφραστής από το 1991 και ως καθηγητής Μετάφρασης από το 1993. Συνεργάστηκε με το Πανεπιστήμιο της Γάνδης ως εισηγητής στο σεμινάριο "New Media and Web 2.0 Tools for Tutors" στο πλαίσιο των προγραμμάτων Comenius και Grundtvig. Είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Μεταφραστών και της Ελληνικής Εταιρείας Μεταφρασεολογίας. Εργάζεται επίσης ως εκπαιδευτικός τεχνολόγος, επιμελητής κειμένων, συγγραφέας και σύμβουλος εκδοτικών οίκων.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας για να λάβετε τον αναλυτικό οδηγό του σεμιναρίου που θα ξεκινήσει στις 18 Οκτωβρίου 2014.







Γνώμες συμμετεχόντων:


Γιώργος ΠαναγιώτουΓιώργος Παναγιώτου
ΚΞΓ my School, Πειραιάς
Αγγλικά- Γαλλικά

Η γνώμη μου είναι ότι αυτό το σεμινάριο μπορεί να είναι το εφαλτήριο για μια νέα οπτική των μεθόδων διδασκαλίας μας, πιο εναρμονισμένη με τις νέες τεχνολογίες. Δε θα ισχυρισθώ ότι από μόνο του είναι αρκετό. Για να έχει αποτέλεσμα θα πρέπει τώρα που τελείωσε να επενδύσουμε άλλες τόσες -αν όχι περισσότερες- ώρες ώστε να ξεκαθαρίσουμε και να δουλέψουμε πάνω στα εργαλεία που ταιριάζουν στον καθένα τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Ένα είναι σίγουρο. Το σεμινάριο δίνει ευκαιρίες σε όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν εξοικείωση με νέα τεχνολογικά μέσα. Ο εκπαιδευτής είναι εκεί, πρόθυμος να βοηθήσει και να αντιμετωπίσει με χιούμορ και υπομονή τις όποιες δυσκολίες προκύψουν, όντας παράλληλα ευέλικτος ώστε να προσαρμόζεται στους ρυθμούς των σπουδαστών. Αν τώρα οι σπουδαστές τυγχάνουν καλοί συνάδελφοι όπως στη δική μου περίπτωση, τόσο το καλύτερο!
Και πάλι ευχαριστούμε, Βασίλη!

Ιωάννα ΣκαρλίγκουΙωάννα Σκαρλίγκου
Κέντρο Ξένων Γλωσσών ΒΥΡΩΝ
Ιδιοκτήτρια ΚΞΓ και καθηγήτρια αγγλικών

Το σεμινάριο "Νέα Μέσα και Εργαλεία Web 2.0 για Εκπαιδευτικούς" που παρακολούθησα την άνοιξη του 2013 ήταν μια εμπειρία που άνοιξε τους ορίζοντές μου. Μου γνώρισε εργαλεία που προωθούν τη μάθηση στην σύγχρονη εποχή, με έκανε να σκεφτώ διαφορετικά ως προς τον τρόπο που αντιμετωπίζω τη διδασκαλία και το σημαντικότερο με εξοικείωσε με έναν τρόπο σκέψης 2.0 που είναι νομίζω ο μελλοντικός δρόμος που έχει ήδη αρχίσει. Ευχαριστώ τον Βασίλη για την υπομονή του και τον δομημένο τρόπο διδασκαλίας του.

Νέλλη ΑσημακοπούλουΝέλλη Ασημακοπούλου
Connect Language School
Ιδιοκτήτρια ΚΞΓ και καθηγήτρια αγγλικών

Έμαθα για το σεμινάριο απ΄το newsletter της σχολής meta|φραση και μολονότι μου φάνηκε απ΄την αρχή ενδιαφέρον, είχα κάποιους ενδοιασμούς, γιατί συνήθως ελάχιστα σεμινάρια αξίζουν πραγματικά. Αυτό που με έκανε να το αποφασίσω ήταν ο εισηγητής, που γνώριζα τη δουλειά του, και το χαμηλό κόστος. Έχοντας ολοκληρώσει τον κύκλο του σεμιναρίου πρέπει να πω ότι ήταν καλύτερο απ' ό,τι περίμενα. Η οργάνωση ήταν άρτια και οι γνώσεις που αποκομίσαμε αντιστρόφως ανάλογες με την τιμή και τις ώρες. Πραγματικά δεν περίμενα ότι θα μπορούσα να μάθω τόσα πολλά για τα Social Media και το κυριότερο να τα εφαρμόσω με επιτυχία στην τάξη. Ακόμα και κάποια εργαλεία που εμένα προσωπικά μου φάνηκαν λιγότερο ενδιαφέροντα ήταν χρήσιμα αφού σε βοηθούν να καταλάβεις τη λογική των Social Media γενικά. Τέλος θα ήθελα να επισημάνω ότι η συμβολή του εκπαιδευτή ήταν καταλυτική καθώς συνδύαζε αναμφισβήτητα και πρωτίστως τις γνώσεις που απαιτούνταν αλλά και την υπομονή και τη διάθεση να απαντήσει σε κάθε ερώτημα, να λύσει κάθε πρόβλημα ή ακόμα και να συμπεριλάβει πράγματα που ήταν εκτός ύλης αλλά με τα οποία εκφράσαμε την επιθυμία να ασχοληθούμε. Ελπίζω να υπάρξει σύντομα και συνέχεια για να μπορέσω να συμμετέχω!

Αγγελική ΑδάμουΑγγελική Αδάμου
Πρωτεύον, Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης
Φιλολογικά μαθήματα

Το σεμινάριο "Νέα Μέσα και Εργαλεία Web 2.0 για Εκπαιδευτικούς" ήταν μια έκπληξη για μένα, καθώς δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα μπορεί κάποιος να εξοικειωθεί με τόσα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατάλληλα για την εκπαιδευτική διαδικασία. Μέσα σε ένα ιδιαίτερα φιλικό κλίμα διδαχθήκαμε τεχνικές πρακτικού ενδιαφέροντος, άμεσα εφαρμόσιμες στη διδασκαλία. Οι γνώσεις που αποκόμισα αποδείχθηκαν ιδιαίτερα χρήσιμες και στη διδασκαλία σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, κάτι που με ενδιέφερε εξαρχής. Ιδιαίτερα η εξοικείωση με το Prezi με βοήθησε να αναβαθμίσω τις παρουσιάσεις μου και να εξασφαλίσω την προσοχή των ακροατών μου, ανεξαρτήτως ηλικίας. Τέλος, εκτίμησα ιδιαίτερα το γεγονός ότι μετά τη λήξη του σεμιναρίου συνεχίστηκε η επικοινωνία μας με τον εκπαιδευτή και η τροφοδότησή μας με νέες ιδέες στο χώρο των νέων τεχνολογικών μέσων.

Μαρία ΚότσαρηΜαρία Κότσαρη
Ιδιαίτερα μαθήματα / Διδασκαλία σε φροντιστήρια
Καθηγήτρια Αγγλικών

Δηλώνοντας συμμετοχή στο σεμινάριο αυτό, ήμουνα από την αρχή ενθουσιασμένη που για αλλαγή θα έπαιζα τον ρόλο του μαθητή. Επίσης, γνώρισα άτομα μορφωμένα, πολύ ενδιαφέροντα και σχετικά με το αντικείμενό μου και είχα πολλά να συζητήσω μαζί τους και να μάθω από αυτούς (συμπεριλαμβανομένου και του εκπαιδευτή μας).
Το μάθημα γίνοταν σε έναν πολύ ωραίο χώρο, δίπλα στο Μετρό. Το κλίμα ήταν ωραίο και χαλαρό, με τον απαραίτητο σεβασμό προς εμάς τους εκπαιδευόμενους. Μάθαμε πολλά πράγματα σχετικά με εργαλεία και μέσα που μπορούν να δώσουν άλλη διάσταση στο μάθημά μας και στην σχέση μας με τους μαθητές. Στο δικό μας επάγγελμα δεν γίνεται να μένουμε πίσω στις εξελίξεις. Παρότι ήμουν σχετική με κάποια εργαλεία, όπως το ιστολόγιο, έμαθα πολύ περισσότερα, καθώς εμβαθύναμε αρκετά σε πολλές λεπτομέρειες. Ο Βασίλης ήταν πάντα διαθέσιμος να απαντήσει σε όλες μας τις απορίες και είναι ταλαντούχος εκπαιδευτής με υπομονή και γνώση πάνω στο αντικείμενο του.
Έμαθα πάρα πολλά και στο μάθημα αλλά ακόμα και στις συζητήσεις που κάναμε και επίσης πέρασα πάρα πολύ ωραία. Τέλος, το σεμινάριο ήταν πολύ οικονομικό σε σχέση με παρόμοια στο είδος του.

Σιάνη ΚατερίναΣιάνη Κατερίνα
Καθηγήτρια γαλλικών

Οι γνώσεις που αποκομίζεις από το σεμινάριο "Νέα μέσα και εργαλεία web 2.0" είναι αντιστρόφως ανάλογες με τη διάρκεια του. Σε ένα μήνα και κάτι έρχεσαι σε επαφή με ένα κομμάτι των νέων τεχνολογιών που αφορούν κυρίως στην εκπαίδευση, ένα κομμάτι που θα ήταν χρήσιμο σε κάθε εκπαιδευτικό και όχι μόνο. Είναι ένας τρόπος για να πάρεις τις βασικές κατευθύνσεις και πρακτικές συμβουλές για το πώς θα μπορούσες να εισάγεις νέα εργαλεία στη διδασκαλία και να κινητοποιήσεις τους μαθητές να ασχοληθούν με το αντικείμενο σε άλλη βάση, πολλές φορές πιο δημιουργική και σίγουρα πιο κοντά στα ενδιαφέροντά τους και στη δική τους πραγματικότητα.
Η οργάνωση του σεμιναρίου είναι άψογη. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι μετά το πέρας των μαθημάτων συνεχίζει να υπάρχει ενημέρωση, υποστήριξη καθώς και ανταλλαγή απόψεων μέσω του γκρουπ των μαθητών που υπάρχει στο διαδίκτυο. Για μένα ήταν μια πολύ ωραία διδακτική εμπειρία.

Αγγέλα ΜεταλληνούΑγγέλα Μεταλληνού
Καθηγήτρια γερμανικών
Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού

Αφορμή για να παρακολουθήσω το σεμινάριο "Νέα Μέσα και εργαλεία Web 2.0 για εκπαιδευτικούς" ήταν η ανεπάρκεια και το δέος, που ένιωθα μπροστά κυρίως στους συνάδελφους μου της Πληροφορικής. Προσωπικά ντρεπόμουν συνέχεια να τους ενοχλώ και να αισθάνομαι εντελώς αδαής σε θέματα νέων τεχνολογιών, που τόσο επιθυμούσα να εισαγάγω και χρησιμοποιήσω στο μάθημα μου, την διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας, και κυρίως στο μάθημα της ερευνητικής εργασίας... Με δισταγμό προσέγγισα το σεμινάριο, αλλά κατάλαβα αμέσως ότι έκανα τη σωστή επιλογή... όχι μόνο επειδή ο εισηγητής μάς έκανε να αισθανθούμε άνετα και φυσιολογικά, παρακολουθώντας με ελάχιστες γνώσεις τεχνολογίας ένα τέτοιο σεμινάριο, αλλά επειδή μας έβαλε σ΄ έναν καταπληκτικό κόσμο, μας έμαθε άπειρα ενδιαφέροντα και άκρως απαραίτητα για κάθε εκπαιδευτικό πράγματα και το κυριότερο: νιώθω πια αυτάρκης σε ό,τι έχει να κάνει με τα νέα τεχνολογικά μέσα, γιατί έχοντας συνέχεια μέσα μου τις συμβουλές του, τολμώ να προσεγγίσω και από μόνη μου πια την εκπαιδευτική τεχνολογία και να την εφαρμόσω στην τάξη μου ή και να συζητήσω, να συνεργαστώ, να προτείνω, ακόμη και να σχεδιάσω καινοτομίες που συνάδελφοί μου ακόμα δεν κατέχουν.

Σταματίνα Κουτσιλέου-ΦατσέαΣταματίνα Κουτσιλέου-Φατσέα
Φιλόλογος
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, E.Μ.Π.

Πριν από την παρακολούθηση του σεμιναρίου "Νέα μέσα και εργαλεία Web 2.0 για εκπαιδευτικούς", αισθανόμουν κάποια "φοβία" για τις νέες τεχνολογίες. Όμως το σεμινάριο με κατέστησε μη τεχνοφοβική, με εισήγαγε στον κόσμο πολύ βασικών τεχνολογικών εργαλείων και μου έδειξε με σαφήνεια και κατανοητά τη λειτουργία τους, ώστε να μπορώ να διατηρώ προσωπικό ιστολόγιο (blog), να χρησιμοποιώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter) με ασφάλεια, και να εμπλουτίζω τόσο τις παρουσιάσεις μου όσο και τις εκπαιδευτικές μου δράσεις με καινοτόμα εκπαιδευτικά εργαλεία (prezi). Και βέβαια με κέρδισε η επιστημονική επάρκεια του καθηγητή μας, αλλά και το ενδιαφέρον και η συνεχής στήριξη μετά το πέρας των μαθημάτων. Αξίζει να αποκομίσει κάποιος τα οφέλη από την εκπαιδευτική εμπειρία του, που μεταδίδεται με τόσο εποικοδομητικό τρόπο, με γνώση και αγάπη, και να τη μεταφέρει στις δικές του εκπαιδευτικές δραστηριότητες, είτε βρίσκεται στη "μάχιμη" εκπαίδευση είτε -όπως εγώ τώρα- σε ερευνητικά προγράμματα.

Ευδοκία ΡόκαΕυδοκία Ρόκα
Καθηγήτρια αγγλικών και γαλλικών
7ο Γ.Ε.Λ. Περιστερίου

Το σεμινάριο για New Media & Web 2.0 ήταν εξαιρετικό για μένα διότι αφενός κατανόησα το σκεπτικό του κάθε μέσου κοινωνικής δικτύωσης και αφετέρου δόθηκε και η προοπτική χρήσης του στη διδακτική. Δεδομένου ότι οι νέοι ασχολούνται με το internet και τα social media πολύ περισσότερο απ' ό,τι ο μέσος ενήλικας, μετά το σεμινάριο αυτό ο εκπαιδευτικός μπορεί να εμπλέξει τους μαθητές του στη μαθησιακή διαδικασία επωφελούμενος από το χρόνο τον οποίο αυτοί περνούν μπροστά στον Η/Υ τους και να δημιουργήσει ένα personal learning network. Επιπλέον, το σεμινάριο με βοήθησε να δικτυωθώ και εγώ με συναδέλφους, να ενημερώνομαι για δρώμενα και εξελίξεις σχετικά με την εκπαίδευση τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.