close menu

metafrasi.intranet - Header Section

Επιλεξτε γλωσσα

Ακολουθηστε μας

facebookyoutubelinkedinwp

diavioumathisi

metafrasi.intranet - Main Section

metafrasi.intranet - main_container_top info

metafrasi.intranet - Main Component

edutech header1

Η meta|φραση προσφέρει επίσης σεμινάρια κατάρτισης στον τομέα της εκπαιδευτικής τεχνολογίας.

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε καθηγητές ξένων γλωσσών, εκπαιδευτικούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα (ανεξαρτήτως βαθμίδας και γνωστικού αντικειμένου) καθώς και σε κάθε είδους εκπαιδευτές. Επίσης απευθύνονται σε φοιτητές παιδαγωγικών και φιλολογικών σχολών και σε όσους έχουν ακαδημαϊκό ενδιαφέρον για τη διδακτική και σκοπεύουν να ασκήσουν το επάγγελμα του εκπαιδευτικού.

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για τα σεμινάρια:

 

Εκτός από μεμονωμένους καθηγητές, εκπαιδεύουμε και το διδακτικό προσωπικό Κέντρων Ξένων Γλωσσών, φροντιστηρίων μέσης εκπαίδευσης, δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, Κέντρων Διά Βίου Μάθησης, ΙΕΚ κ.λπ. στη χρήση εργαλείων για τον σχεδιασμό μαθημάτων ψηφιακής εκπαίδευσης (e-learning) και μεικτής εκπαίδευσης (blended learning).

siountrischool

Εκπαίδευση ομάδας καθηγητριών ξένων γλωσσών
του SiountriSchool (Νέα Σμύρνη).

 

Επικοινωνήστε μαζί μας για να αξιολογήσουμε τις εκπαιδευτικές ανάγκες των καθηγητών σας σε θέματα χρήσης νέων τεχνολογιών και να σχεδιάσουμε στα μέτρα σας ένα πρόγραμμα για την άρτια κατάρτισή τους!

 glossomatheia

Εκπαίδευση ομάδας καθηγητών ξένων γλωσσών
του ΚΞΓ Γλωσσομάθεια (Παλλήνη).

metafrasi.intranet - Bottom info

ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ

  • Τάσος Μπάρμπας

    Διευθυντής Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
    Όμιλος Σχολείων Βιωματικής Μάθησης Θεσσαλονίκης στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή

    Γνώρισα τον Βασίλη Μπαμπούρη ως εκπαιδευτή στο Βέλγιο το 2011, το οποίο είχα επισκεφθεί για δική μου επιμόρφωση στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών εργαλείων πληροφορίας και επικοινωνίας στην εκπαίδευση, με τη χρηματοδότηση ευρωπαϊκού προγράμματος.

    Η εμπειρία αυτή υπήρξε θεωρώ καθοριστική, γιατί εκπαιδεύτηκα πάνω σε εργαλεία τα οποία οργάνωσαν κατά πολύ το σημερινό τρόπο σκέψης μου για τη χρησιμότητά τους στην εκπαίδευση και τους ποικίλους τρόπους ενσωμάτωσής τους στη διδακτική πράξη.

    Όταν αργότερα, το 2013, ανέλαβα τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του νέου Δημοτικού Σχολείου στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή, ο Βασίλης Μπαμπούρης υπήρξε από τις πρώτες επιλογές μας στο σχεδιασμό επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης όλου του εκπαιδευτικού προσωπικού μας.

    H λεπτομερής προετοιμασία του πριν από κάθε σεμινάριο, η μεταδοτικότητά του, η δημιουργία κλίματος συνεργατικότητας μεταξύ των εκπαιδευτικών, η στοχευμένη παρουσίαση των δυνατοτήτων κάθε τεχνολογικού εργαλείου σύμφωνα με τις ανάγκες των δικών μας εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ενθουσίασε, ενθάρρυνε και τελικά οδήγησε όλους τους συμμετέχοντες στην ουσιαστική αξιοποίηση όλων όσων διδάχθηκαν στην καθημερινή τους σχολική πράξη.

    Σημαντικό, τέλος, η συνεχή ανατροφοδότηση των εκπαιδευτικών μας από τον ίδιο, όχι μόνο σε ερωτήματα που φυσιολογικά προκύπτουν από τους διαφορετικούς τρόπους ενσωμάτωσης των διαφόρων εργαλείων, αλλά και σε νέες προτάσεις που οδηγούν σταδιακά σε νέα επιμορφωτικά σεμινάρια μαζί του. Για τα οποία πάντα ανυπομονούμε και πάντοτε αξιοποιούμε στον μέγιστο βαθμό.

  • Αγγελική Αδάμου

    Πρωτεύον, Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης
    Φιλολογικά μαθήματα

    Το σεμινάριο Νέα Μέσα και Εργαλεία Web 2.0 για Εκπαιδευτικούς ήταν μια έκπληξη για μένα, καθώς δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα μπορεί κάποιος να εξοικειωθεί με τόσα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατάλληλα για την εκπαιδευτική διαδικασία. Μέσα σε ένα ιδιαίτερα φιλικό κλίμα διδαχθήκαμε τεχνικές πρακτικού ενδιαφέροντος, άμεσα εφαρμόσιμες στη διδασκαλία. Οι γνώσεις που αποκόμισα αποδείχθηκαν ιδιαίτερα χρήσιμες και στη διδασκαλία σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, κάτι που με ενδιέφερε εξαρχής. Ιδιαίτερα η εξοικείωση με το Prezi με βοήθησε να αναβαθμίσω τις παρουσιάσεις μου και να εξασφαλίσω την προσοχή των ακροατών μου, ανεξαρτήτως ηλικίας. Τέλος, εκτίμησα ιδιαίτερα το γεγονός ότι μετά τη λήξη του σεμιναρίου συνεχίστηκε η επικοινωνία μας με τον εκπαιδευτή και η τροφοδότησή μας με νέες ιδέες στον χώρο των νέων τεχνολογικών μέσων.

  • Αγγέλα Μεταλληνού

    Καθηγήτρια γερμανικών
    Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού

    Αφορμή για να παρακολουθήσω το σεμινάριο Νέα Μέσα και εργαλεία Web 2.0 για εκπαιδευτικούς ήταν η ανεπάρκεια και το δέος, που ένιωθα μπροστά κυρίως στους συνάδελφους μου της Πληροφορικής. Προσωπικά ντρεπόμουν συνέχεια να τους ενοχλώ και να αισθάνομαι εντελώς αδαής σε θέματα νέων τεχνολογιών, που τόσο επιθυμούσα να εισαγάγω και χρησιμοποιήσω στο μάθημα μου, την διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας, και κυρίως στο μάθημα της ερευνητικής εργασίας... Με δισταγμό προσέγγισα το σεμινάριο, αλλά κατάλαβα αμέσως ότι έκανα τη σωστή επιλογή... όχι μόνο επειδή ο εισηγητής μάς έκανε να αισθανθούμε άνετα και φυσιολογικά, παρακολουθώντας με ελάχιστες γνώσεις τεχνολογίας ένα τέτοιο σεμινάριο, αλλά επειδή μας έβαλε σ΄ έναν καταπληκτικό κόσμο, μας έμαθε άπειρα ενδιαφέροντα και άκρως απαραίτητα για κάθε εκπαιδευτικό πράγματα και το κυριότερο: νιώθω πια αυτάρκης σε ό,τι έχει να κάνει με τα νέα τεχνολογικά μέσα, γιατί έχοντας συνέχεια μέσα μου τις συμβουλές του, τολμώ να προσεγγίσω και από μόνη μου πια την εκπαιδευτική τεχνολογία και να την εφαρμόσω στην τάξη μου ή και να συζητήσω, να συνεργαστώ, να προτείνω, ακόμη και να σχεδιάσω καινοτομίες που συνάδελφοί μου ακόμα δεν κατέχουν.

  • Σταματίνα Κουτσιλέου-Φατσέα

    Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, E.Μ.Π.

    Πριν από την παρακολούθηση του σεμιναρίου Νέα μέσα και εργαλεία Web 2.0 για εκπαιδευτικούς, αισθανόμουν κάποια «φοβία» για τις νέες τεχνολογίες. Όμως το σεμινάριο με κατέστησε μη τεχνοφοβική, με εισήγαγε στον κόσμο πολύ βασικών τεχνολογικών εργαλείων και μου έδειξε με σαφήνεια και κατανοητά τη λειτουργία τους, ώστε να μπορώ να διατηρώ προσωπικό ιστολόγιο (WordPress), να χρησιμοποιώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter) με ασφάλεια, και να εμπλουτίζω τόσο τις παρουσιάσεις μου όσο και τις εκπαιδευτικές μου δράσεις με καινοτόμα εκπαιδευτικά εργαλεία (Prezi, Edmodo). Και βέβαια με κέρδισε η επιστημονική επάρκεια του καθηγητή μας, αλλά και το ενδιαφέρον και η συνεχής στήριξη μετά το πέρας των μαθημάτων. Αξίζει να αποκομίσει κάποιος τα οφέλη από την εκπαιδευτική εμπειρία του, που μεταδίδεται με τόσο εποικοδομητικό τρόπο, με γνώση και αγάπη, και να τη μεταφέρει στις δικές του εκπαιδευτικές δραστηριότητες, είτε βρίσκεται στη «μάχιμη» εκπαίδευση είτε -όπως εγώ τώρα- σε ερευνητικά προγράμματα.