close menu

metafrasi.intranet - Header Section

Επιλεξτε γλωσσα

Ακολουθηστε μας

facebookyoutubelinkedinwp

diavioumathisi

metafrasi.intranet - Main Section

metafrasi.intranet - main_container_top info

metafrasi.intranet - Main Component

Μάθετε τα καλύτερα εργαλεία της ψηφιακής παιδαγωγικής και μπείτε με επιτυχία στην εποχή του e-learning!

  • Νιώθετε ότι σας χωρίζει ένα τεχνολογικό χάσμα από τους μαθητές σας;
  • Σκέφτεστε ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας δεν συγκινούν εύκολα τη γενιά του Facebook και του YouTube;
  • Θέλετε να μάθετε να χρησιμοποιείτε εργαλεία Web 2.0 για να σχεδιάζετε πρωτότυπα και ενδιαφέροντα μαθήματα; 

Αν απαντήσατε καταφατικά στα παραπάνω ερωτήματα, τότε το σεμινάριο Νέα μέσα και εργαλεία Web 2.0 για εκπαιδευτικούς είναι ιδανικό για εσάς.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε καθηγητές ξένων γλωσσών, εκπαιδευτικούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα (ανεξαρτήτως βαθμίδας και γνωστικού αντικειμένου) καθώς και σε κάθε είδους εκπαιδευτές. Επίσης απευθύνεται σε φοιτητές παιδαγωγικών και φιλολογικών σχολών και σε όσους έχουν ακαδημαϊκό ενδιαφέρον για τη διδακτική και σκοπεύουν να ασκήσουν το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. 

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στη φόρμα που θα βρείτε παρακάτω, για να λάβετε τον αναλυτικό οδηγό του σεμιναρίου που θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2017.

Σκοπός:

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι τριπλός:

  • Η εκπαίδευση των συμμετεχόντων στη χρήση σύγχρονων διαδικτυακών εργαλείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν εύκολα και ανέξοδα για το σχεδιασμό και την υλοποίηση μαθημάτων μεικτής εκπαίδευσης (blended learning), στα οποία οι συμβατικές διδακτικές μέθοδοι θα ενισχύονται από νέα μέσα όπως τα ιστολόγια, οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, τα wikis κ.ά.
  • Η ανάπτυξη της δεξιότητας του «εργαλειακού γραμματισμού», ώστε οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τη λειτουργία και τη φιλοσοφία κάθε εργαλείου και να επιλέγουν το καταλληλότερο για κάθε εκπαιδευτική δραστηριότητα που σχεδιάζουν.
  • Η συζήτηση για την ανάγκη μιας «ψηφιακής παιδαγωγικής», που θα είναι ευθυγραμμισμένη με τις ανάγκες των μαθητών της ψηφιακής εποχής.

Μεθοδολογία:

Με βάση τις αρχές της εμπειρικής μάθησης και του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού, τα μαθήματα είναι δομημένα ως μια βήμα-προς-βήμα εξερεύνηση των δυνατοτήτων κάθε εργαλείου. Στο πλαίσιο του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα σχεδιάσουν και θα αναπτύξουν διαδικτυακές εκπαιδευτικές δραστηριότητες (e-tivities) για το γνωστικό αντικείμενο που τους αφορά.

Ας σημειωθεί ότι στο σεμινάριο χρησιμοποιούνται σχεδόν αποκλειστικά εργαλεία ελεύθερου λογισμικού που διατίθενται δωρεάν.

Δομή:

Επτά 4ωρα μαθήματα (Σάββατο, 10:30 π.μ. - 2:30 μ.μ.) κι ένα δίωρο μάθημα (10:30 π.μ. - 12:30 μ.μ.) με τις παρακάτω ενότητες:

Εισαγωγή: Η σχέση των νέων μέσων, των εργαλείων Web 2.0 και των social media με την εκπαίδευση. Βασικές έννοιες και θεωρίες.

Ενότητα 1: Δημιουργία και διαχείριση ιστολογίου (WordPress).

Ενότητα 2: Πολυμεσικές και διαδικτυακές παρουσιάσεις (Prezi).

Ενότητα 3: Δημιουργία διαδικτυακών περιοδικών (Scoop.it).

Ενότητα 4: Πολυμεσικά ερωτηματολόγια και παιχνιδοποίηση της μαθησιακής διαδικασίας (Kahoot, Quizlet).

Ενότητα 5: Εργαλεία δικτύωσης, επικοινωνίας, συνεργασίας και διαχείρισης έργου (Google Docs, Facebook Groups).

Ενότητα 6: Εικονικά περιβάλλοντα διδασκαλίας και εκμάθησης (Edmodo).

Ενότητα 7: Δημιουργία και υποτιτλισμός εκπαιδευτικών βίντεο (Screencast-O-Matic).

Ενότητα 8: Εργαλεία πολυμεσικής επισημείωσης περιεχομένου (Diigo).

Ενότητα 9: Διασύνδεση και αυτοματοποίηση εργαλείων. Ενσωμάτωση e-tivities σε ιστότοπους και ιστολόγια.

To σεμινάριο ολοκληρώνεται με ένα δίωρο μάθημα, στο οποίο οι συμμετέχοντες θα παρουσιάσουν είτε μεμονωμένα είτε σε ομάδες ένα εκπαιδευτικό project βασισμένο σε ορισμένα από τα εργαλεία που διδάχθηκαν.

 

Στο σεμινάριο θα διδαχθούν/παρουσιαστούν τα εξής εργαλεία:

  • WordPress (δημιουργία και διαχείριση ιστολογίου)
  • Edmodo (εικονικό περιβάλλον διδασκαλίας και εκμάθησης)
  • Google Docs (συνεργατική δημιουργία και επεξεργασία κειμένων και παρουσιάσεων)
  • Prezi (δημιουργία εντυπωσιακών παρουσιάσεων)
  • Facebook groups (επέκταση μιας τάξης στο Διαδίκτυο)
  • Scoop.it (αρχισυνταξία διαδικτυακών περιοδικών με χρήσιμους πόρους)
  • ScreecastOmatic (δημιουργία και υποτιτλισμός εκπαιδευτικών βίντεο)
  • Kahoot (δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών για φορητές συσκευές)
  • Quizlet (δημιουργία διασκεδαστικών πολυμεσικών ερωτηματολογίων)
  • Diigo (επισημείωση και χρωματική επισήμανση ιστοσελίδων)
  • Wikipedia Book Creator (δημιουργία ebooks από άρθρα της Wikipedia)

    καθώς και πλήθος χρήσιμων εφαρμογών για την παραγωγή και τη διαχείριση πολυμεσικού περιεχομένου (Vocaroo, Audacity, SnagIT κ.ά.).

Με το πέρας των μαθημάτων, οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει βασικές γνώσεις χρήσης των παραπάνω εργαλείων και θα γνωρίζουν πώς να τα προσαρμόσουν στις εκπαιδευτικές ανάγκες τους.

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί USB stick 16 GBytes με το λογισμικό που θα χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου και με πλούσιο συνοδευτικό υλικό.

Μετά το πέρας των μαθημάτων, οι απόφοιτοι όλων των σεμιναρίων εκπαιδευτικής τεχνολογίας της σχολής μας συμμετέχουν σε ειδική διαδικτυακή κοινότητα, στην οποία ανταλλάσσουν ιδέες για τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων στην εκπαίδευση, μοιράζονται χρήσιμους πόρους και ενημερώνονται για συνέδρια και σχετικές εκδηλώσεις.

Προϋποθέσεις εγγραφής:

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι δάσκαλοι, καθηγητές ή εκπαιδευτές και να έχουν στοιχειώδεις γνώσεις διαχείρισης αρχείων και φακέλων καθώς και χρήσης των εφαρμογών του Διαδικτύου.

 

American Farming School Training

Εκπαίδευση στους δασκάλους της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής
(Σεπτέμβριος 2015)

 

Λίγα λόγια για τα εργαλεία:

WordPress
Η δημοφιλέστερη και πιο εύχρηστη πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου για τη δημιουργία και τη διαχείριση ιστολογίων (blogs). Με το WordPress μπορείτε με πολύ απλό τρόπο να φτιάξετε έναν ιστότοπο (site) ή ένα ιστολόγιο (blog) και να δημοσιεύετε εκεί κάθε είδους περιεχόμενο: άρθρα, σκέψεις, φωτογραφίες, βίντεο, πληροφορίες κ.ά.

Edmodo
To δημοφιλέστερo και πιο φιλικό προς τον χρήστη εικονικό περιβάλλον διδασκαλίας και εκμάθησης. Με το Edmodo θα μεταφέρετε στο Διαδίκτυο όλα τα μαθήματά σας, σε μια εύχρηστη πλατφόρμα που υποστηρίζει φόρουμ και βιβλιοθήκη για κάθε τάξη ή τμήμα, ανάρτηση σημειώσεων, δημιουργία κουίζ και δημοσκοπήσεων, online βαθμολόγιο και έλεγχο πορείας μαθητή, συνδιδασκαλία τμημάτων και πολλά άλλα!

Google Docs
Δημιουργήστε, μοιραστείτε και επεξεργαστείτε από κοινού με άλλους χρήστες έγγραφα και παρουσιάσεις σε ένα περιβάλλον που συνδυάζει τις εφαρμογές γραφείου (επεξεργαστής κειμένου, εφαρμογή δημιουργίας παρουσιάσεων κ.λπ.) και τις δυνατότητες ενός wiki.

Prezi
Δημιουργήστε εντυπωσιακές πολυμεσικές παρουσιάσεις, προσκαλέστε τους μαθητές σας να προσθέσουν υλικό και εντυπωσιάστε το κοινό σας. Θα ξεχάσετε το PowerPoint αμέσως!

Facebook Groups
Οι κλειστές, μυστικές ομάδες του Facebook μπορούν να αποτελέσουν ιδανική πλατφόρμα για την επικοινωνία και τον διαμοιρασμό αρχείων και πόρων με τους μαθητές ή τους συναδέλφους σας.

Scoop.it
Δημιουργήστε διαδικτυακά περιοδικά και παίξτε τον ρόλο του αρχισυντάκτη επιλέγοντας νέα, άρθρα και βίντεο από τις πηγές που επιθυμείτε!

ScreencastOmatic
Το ScreencastOmatic γράφει σε βίντεο ό,τι συμβαίνει στην οθόνη σας και δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε με εύκολο και γρήγορο τρόπο εκπαιδευτικά βίντεο για τους μαθητές σας.

YouTube Video Editor
Δημοσιεύστε, επεξεργαστείτε και υποτιτλίστε τα βίντεό σας!

Kahoot
Δημιουργήστε εκπαιδευτικά παιχνίδια με ερωτήσεις πολλαπλών απαντήσεων, εμπλουτίστε τα με εικόνες, βίντεο και διαγράμματα και αφήστε τους μαθητές σας να συναγωνιστούν στις απαντήσεις μέσα από τους φορητούς Η/Υ, τις ταμπλέτες και τα κινητά τηλέφωνά τους!

Quizlet
Δημιουργήστε διασκεδαστικά πολυμεσικά ερωτηματολόγια κάθε είδους με εύκολη πρόσβαση από Η/Υ και φορητές συσκευές και μετατρέψτε την αξιολόγηση σε παιχνίδι!

Diigo
Επισημειώστε και επισημάνετε χρωματικά το περιεχόμενο ιστοσελίδων και κατόπιν διαμοιράστε τις επισημειωμένες ιστοσελίδες στους σπουδαστές σας.

Wikipedia Book Creator
Επιλέξετε τα άρθρα που σας ενδιαφέρουν από τη Wikipedia και η εφαρμογή αυτή θα τα σελιδοποιήσει και θα δημιουργήσει ένα ebook για τους μαθητές σας!

 

Λίγα λόγια για τον εισηγητή

Vasilis BabourisΟ Βασίλης Μπαμπούρης σπούδασε Φυσική στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος του MSc e-Learning (with Distinction) του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου και του Diploma in Translation του Chartered Institute of Linguists. Έχει μετεκπαιδευτεί σε θέματα μεταφραστικών και εκπαιδευτικών τεχνολογιών στα πανεπιστήμια της Γρανάδας, της Μασσαλίας, της Γάνδης και του Βοσπόρου. Εργάζεται ως επαγγελματίας μεταφραστής από το 1991 και ως καθηγητής Μετάφρασης από το 1993. Συνεργάστηκε με το Πανεπιστήμιο της Γάνδης ως εισηγητής στο σεμινάριο "New Media and Web 2.0 Tools for Tutors", το οποίο σχεδίασε στο πλαίσιο των προγραμμάτων Comenius και Grundtvig. Είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Μεταφραστών και της Ελληνικής Εταιρείας Μεταφρασεολογίας. Εργάζεται επίσης ως εκπαιδευτικός τεχνολόγος, επιμελητής κειμένων, συγγραφέας και σύμβουλος εκδοτικών οίκων.

  • ΕΝΑΡΞΗ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ::

    11 Νοεμβρίου 2017

    Ημερομηνίες μαθημάτων: 
    11, 18 και 25 Νοεμβρίου, 10 και 17 Δεκεμβρίου, 13 και 20 Ιανουαρίου και 3 Φεβρουαρίου. 

  • ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ:
    • Τα δίδακτρα μπορούν να καλυφθούν από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%!
  • ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
    • Στους συμμετέχοντες θα δοθεί USB stick 16 GBytes με το λογισμικό που θα χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου και με πλούσιο συνοδευτικό υλικό.
    • Μετά το πέρας των μαθημάτων, οι απόφοιτοι όλων των σεμιναρίων εκπαιδευτικής τεχνολογίας της σχολής μας συμμετέχουν σε ειδική διαδικτυακή κοινότητα, στην οποία ανταλλάσσουν ιδέες για τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων στην εκπαίδευση, μοιράζονται χρήσιμους πόρους και ενημερώνονται για συνέδρια και σχετικές εκδηλώσεις.

metafrasi.intranet - Bottom info

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας για να σας στείλουμε ενημερωτικό υλικό για το σεμινάριο.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

ΓΝΩΜΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ

  • Φώτης Καραμεσίνης

    Εκπαιδευτήρια Γείτονα (Γυμνάσιο/Λύκειο)
    Φιλολογικά μαθήματα - Ιστορία

    Το σεμινάριο "Νέα Μέσα και Εργαλεία Web 2.0 για Εκπαιδευτικούς" ήταν για μένα κάτι σαν "απωθημένο", από την εποχή που το είχε παρακολουθήσει η σύζυγός μου και μου είχε μεταφέρει τις εντυπώσεις από μια εξαιρετική εμπειρία. Στην αρχή βέβαια ήμουν λίγο επιφυλακτικός σχετικά με το κατά πόσο θα μπορούσα να μάθω τόσα πράγματα σε ένα μικρό χρονικό διάστημα. Τελικά, αποτέλεσε μια ευχάριστη, γόνιμη και αποκαλυπτική εμπειρία για μένα, καθώς εξοικειώθηκα με τόσα εργαλεία και μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατάλληλα για την εκπαιδευτική διαδικασία. Μέσα σε ένα ιδιαίτερα φιλικό και ευχάριστο κλίμα, διδαχθήκαμε τεχνικές άμεσα εφαρμόσιμες στη διδασκαλία, οι οποίες μπορούν να δώσουν ιδιαίτερη ώθηση στη δουλειά μας, να την κάνουν πιο ελκυστική στους μαθητές, να αλλάξουν σε μεγάλο βαθμό τη δυναμική της τάξης σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα και να παντρέψουν ακόμη πιο αποτελεσματικά τη φιλολογία και την ιστορία με την τεχνολογία. Ιδιαίτερα η εξοικείωση με το Prezi με βοήθησε να αναβαθμίσω τις παρουσιάσεις μου με μοναδικό τρόπο, ενώ τα ιστολόγια του WordPress και το Evernote αποδείχτηκαν εργαλεία με τρομερές δυνατότητες. Τέλος, δεν θα πρέπει να παραλείψω το γεγονός ότι το σεμινάριο ήταν και μια όμορφη κοινωνική εμπειρία, με έναν σπουδαίο δάσκαλο και εξαιρετικούς συμμαθητές με τους οποίους μοιραστήκαμε αυτές τις δημιουργικές ώρες. Ευχαριστούμε Βασίλη!

  • Νικόλαος Μοσχοβίτης

    Εκπαιδευτήρια Κωστέα-Γείτονα
    Φυσική

    Το σεμινάριο μου έδωσε την ευκαιρία να ενημερωθώ και να εξοικειωθώ με νέα τεχνολογικά μέσα και με μια νέα οπτική των μεθόδων διδασκαλίας. Σημαντικό επίσης είναι ότι διδαχθήκαμε τεχνικές πρακτικού ενδιαφέροντος, άμεσα εφαρμόσιμες στην καθημερινή διδασκαλία. Η οργάνωση του σεμιναρίου ήταν άριστη και το κλίμα της σχολής πάρα πολύ φιλικό. Ο δάσκαλός μας πολύ καλός γνώστης του αντικειμένου και πάντα πρόθυμος να λύσει κάθε απορία. Σε συνδυασμό με το ότι οι συμμαθητές ήσαν άψογοι, περάσαμε και ωραία και ωφέλιμα.

  • Νατάσα Παπαποστόλου

    Φιλόλογος και καθηγήτρια ισπανικής γλώσσας
    Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης και ΚΞΓ στη Λαμία

    Ο κύριος λόγος που αποφάσισα να παρακολουθήσω αυτό το σεμινάριο ήταν για να γίνει το μάθημά μου πιο κατανοητό, πιο σύγχρονο και πιο ευχάριστο για τους μαθητές μου! Έτσι αισθάνομαι κι εγώ όταν διδάσκομαι οτιδήποτε καινούργιο με τη συνδρομή των νέων τεχνολογιών. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου διαπίστωσα ακόμη περισσότερα οφέλη που αφορούν στον ίδιο τον εκπαιδευτικό. Η βοήθεια που προσφέρουν τα "Νέα μέσα και εργαλεία Web 2.0" είναι καταλυτική! Ο σχεδιασμός μαθήματος είναι πλέον μια ευχάριστη και εύκολη διαδικασία που προσελκύει το ενδιαφέρον του μαθητή και δικαιώνει την προσπάθεια του εκπαιδευτικού. Το υλικό του σεμιναρίου είναι εξαιρετικά οργανωμένο και ικανοποιεί τις ανάγκες του σύγχρονου δασκάλου. Ο Βασίλης είναι ένας εκπληκτικός εκπαιδευτής που ενημερώνεται συνεχώς για τις εξελίξεις τόσο στον τομέα της εκπαίδευσης όσο και στον τομέα των Νέων μέσων και εργαλείων Web 2.0. Επίσης,σέβεται τον εκπαιδευτικό που έχει απέναντί του, κατανοεί τις τυχούσες αδυναμίες του στο χώρο των νέων τεχνολογιών και μη θεωρώντας τίποτα δεδομένο διδάσκει όσο πιο απλά γίνεται ένα απαιτητικό και συνεχώς εξελισσόμενο αντικείμενο!

  • Νέλλη Ασημακοπούλου

    Connect Language School
    Ιδιοκτήτρια ΚΞΓ και καθηγήτρια αγγλικών

    Έμαθα για το σεμινάριο απ΄το newsletter της σχολής meta|φραση και μολονότι μου φάνηκε απ΄την αρχή ενδιαφέρον, είχα κάποιους ενδοιασμούς, γιατί συνήθως ελάχιστα σεμινάρια αξίζουν πραγματικά. Αυτό που με έκανε να το αποφασίσω ήταν ο εισηγητής, που γνώριζα τη δουλειά του, και το χαμηλό κόστος. Έχοντας ολοκληρώσει τον κύκλο του σεμιναρίου πρέπει να πω ότι ήταν καλύτερο απ' ό,τι περίμενα. Η οργάνωση ήταν άρτια και οι γνώσεις που αποκομίσαμε αντιστρόφως ανάλογες με την τιμή και τις ώρες. Πραγματικά δεν περίμενα ότι θα μπορούσα να μάθω τόσα πολλά για τα Social Media και το κυριότερο να τα εφαρμόσω με επιτυχία στην τάξη. Ακόμα και κάποια εργαλεία που εμένα προσωπικά μου φάνηκαν λιγότερο ενδιαφέροντα ήταν χρήσιμα αφού σε βοηθούν να καταλάβεις τη λογική των Social Media γενικά. Τέλος θα ήθελα να επισημάνω ότι η συμβολή του εκπαιδευτή ήταν καταλυτική καθώς συνδύαζε αναμφισβήτητα και πρωτίστως τις γνώσεις που απαιτούνταν αλλά και την υπομονή και τη διάθεση να απαντήσει σε κάθε ερώτημα, να λύσει κάθε πρόβλημα ή ακόμα και να συμπεριλάβει πράγματα που ήταν εκτός ύλης αλλά με τα οποία εκφράσαμε την επιθυμία να ασχοληθούμε. Ελπίζω να υπάρξει σύντομα και συνέχεια για να μπορέσω να συμμετέχω!

  • Κατερίνα Σιάνη

    Καθηγήτρια γαλλικών

    Οι γνώσεις που αποκομίζεις από το σεμινάριο "Νέα μέσα και εργαλεία web 2.0" είναι αντιστρόφως ανάλογες με τη διάρκεια του. Σε ένα μήνα και κάτι έρχεσαι σε επαφή με ένα κομμάτι των νέων τεχνολογιών που αφορούν κυρίως στην εκπαίδευση, ένα κομμάτι που θα ήταν χρήσιμο σε κάθε εκπαιδευτικό και όχι μόνο. Είναι ένας τρόπος για να πάρεις τις βασικές κατευθύνσεις και πρακτικές συμβουλές για το πώς θα μπορούσες να εισάγεις νέα εργαλεία στη διδασκαλία και να κινητοποιήσεις τους μαθητές να ασχοληθούν με το αντικείμενο σε άλλη βάση, πολλές φορές πιο δημιουργική και σίγουρα πιο κοντά στα ενδιαφέροντά τους και στη δική τους πραγματικότητα.
    Η οργάνωση του σεμιναρίου είναι άψογη. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι μετά το πέρας των μαθημάτων συνεχίζει να υπάρχει ενημέρωση, υποστήριξη καθώς και ανταλλαγή απόψεων μέσω του γκρουπ των μαθητών που υπάρχει στο διαδίκτυο. Για μένα ήταν μια πολύ ωραία διδακτική εμπειρία.

  • Ευδοκία Ρόκα

    Καθηγήτρια αγγλικών και γαλλικών
    7ο Γ.Ε.Λ. Περιστερίου

    Το σεμινάριο για New Media & Web 2.0 ήταν εξαιρετικό για μένα διότι αφενός κατανόησα το σκεπτικό του κάθε μέσου κοινωνικής δικτύωσης και αφετέρου δόθηκε και η προοπτική χρήσης του στη διδακτική. Δεδομένου ότι οι νέοι ασχολούνται με το internet και τα social media πολύ περισσότερο απ' ό,τι ο μέσος ενήλικας, μετά το σεμινάριο αυτό ο εκπαιδευτικός μπορεί να εμπλέξει τους μαθητές του στη μαθησιακή διαδικασία επωφελούμενος από το χρόνο τον οποίο αυτοί περνούν μπροστά στον Η/Υ τους και να δημιουργήσει ένα personal learning network. Επιπλέον, το σεμινάριο με βοήθησε να δικτυωθώ και εγώ με συναδέλφους, να ενημερώνομαι για δρώμενα και εξελίξεις σχετικά με την εκπαίδευση τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.